2941 AC Lekkerkerk Tel: 0180-661490 Mail: info@rikkoert.nl Bekijk openingstijden
Bezorgen & ophalen
Als je je bestelling voor 16.00 uur plaatst en het artikel is direct beschikbaar, versturen wij je pakket dezelfde dag nog. Je kunt dan je bestelling de volgende dag al in huis verwachten. Je kunt aangeven of je de bezorging in de ochtend, middag of avond wilt laten plaatsvinden. Voor bestellingen boven de €50,- zijn de verzendkosten binnen Nederland gratis. Buiten Nederland worden altijd verzendkosten in rekening gebracht.
Bekijk de overige veelgestelde vragen rondom levertijd en bezorgmethodes hieronder.
De levertijden kunnen variëren wanneer je een speciaal voor jou gemaakt artikel bestelt, zoals een gegraveerd product. Bestellingen met machinale gravure proberen wij dezelfde dag nog te verzenden. Voor handgravures, die meer tijd in beslag nemen vanwege het ambachtelijke proces, kun je rekenen op een levertijd van 8 tot 10 werkdagen. Dit zorgt ervoor dat we de hoogste kwaliteit kunnen leveren.
Mocht er tijdens het leveringsproces vertraging optreden, dan brengen wij je hiervan per e-mail op de hoogte. Wij doen ons uiterste best om het pakket zo snel mogelijk bij je te laten bezorgen.
Je kunt je bestelling op Zilver Kraamcadeau op diverse manieren laten bezorgen in Nederland. Bestellingen die voor 15.00 uur worden afgerond, worden dezelfde dag nog verzonden.
Bezorgmethode | Kosten |
---|---|
Bezorgen per PostNL | Boven de 50,- gratis, anders 4,95 |
Ophalen in Rikkoert-winkel | Gratis |
Ophalen PostNL pakketpunt | 4,95 |
Avondbezorging PostNL | 4,95 |
Bestelling op afspraak
Wil je je pakket op een specifiek moment en locatie laten bezorgen? Via PostNL kunnen wij een bezorging op afspraak regelen, zodat je precies op het gewenste moment je pakket ontvangt.Een bezorging op afspraak via PostNL kost 7,95.
Ophalen van je bestelling
Wil je dat een van onze medewerkers je het artikel overhandigt? Dit kan wanneer je je bestelling ophaalt in een van onze winkels. Je kunt kiezen tussen onze locaties in Schoonhoven of Lekkerkerk, waar je tijdens de openingstijden je bestelling kunt ophalen. Tijdens je bezoek kun je vragen stellen en ontvang je advies. Uiteraard pakken wij je bestelling mooi in, zodat je het direct mee naar huis kunt nemen.
Komt de bezorging niet uit? Neem dan contact op met onze klantenservice om je bezorgafspraak te wijzigen. Mocht de bezorger al onderweg zijn, kun je via ons of direct contact opnemen met de klantenservice van PostNL om de bezorging aan te passen.
Je hebt de mogelijkheid om je pakket op verschillende locaties op te halen. Zo kun je het pakket op een geschikt moment in ontvangst nemen.
Winkels
Je kunt altijd je bestelling ophalen in een van onze winkels, als je dit bij de bezorgopties aangeeft. Zo kun je het artikel nog eens van dichtbij bekijken, vragen stellen en advies ontvangen.
PostNL pakketpunt
Als je hebt gekozen om het pakket op te halen bij een PostNL pakketpunt, kun je dit de volgende dag op het betreffende punt ophalen. Let op de openingstijden van het pakketpunt. Via de Track & Trace code kun je zien wanneer het pakket klaar ligt om opgehaald te worden.
Wil je weten waar je pakket is? Log in op je account om de status van je bestelling te volgen. Als de status 'verzonden' aangeeft, is je pakket onderweg. Met de Track & Trace link in de e-mail kun je de bezorging volgen en zien op welke dag en in welk tijdvak de bezorger langskomt. Voor vragen kun je altijd onze klantenservice raadplegen.
Wij streven ernaar om je bestelling volledig en snel te bezorgen. Mocht dit niet lukken, dan kunnen de volgende situaties van toepassing zijn:
PostNL is niet langsgekomen
Als in je account staat dat de bestelling is verzonden, kun je via de Track and Trace code zien wanneer PostNL nogmaals langskomt. Als de informatie onduidelijk is, neem dan contact op met onze klantenservice, zodat wij het probleem kunnen oplossen.
Mijn bestelling in incompleet
Wanneer je bestelling incompleet is, beschadigd is of gebreken vertoont, kun je contact met ons opnemen zodat we een passende oplossing kunnen bieden. Artikelen die beschadigd zijn of gebreken vertonen, kun je retourneren naar ons retouradres of afleveren in een van onze winkels. We sturen je een nieuw artikel of bespreken een passende oplossing. Uiteraard vergoeden wij de gemaakte verzendkosten of sturen wij je een verzendetiket.
Artikel niet ontvangen
Er kunnen verschillende redenen zijn waarom je een artikel niet hebt ontvangen. Om de oorzaak te achterhalen, kun je contact opnemen met onze klantenservice via telefoonnummer 0182-38 26 51 of een bericht sturen via het contactformulier.