2941 AC Lekkerkerk Tel: 0180-661490 Mail: info@rikkoert.nl Bekijk openingstijden
Zilveren medaillon in vorm van hart
Een zilveren medaillon in vorm van een hart. In de medaillon is ruimte voor twee kleine foto's en de binnenzijde is voorzien van twee kunstof ruitjes. Verder is de medaillon afgewerkt met een hangoog, waardoor deze sierlijk gedragen kan worden aan een fijn collier. In de hoogglans voor- of achterzijde is ruimte om een gravure te plaatsen, zodat de hanger een persoonlijke tint krijgt. Afmeting: 20,5 x 20 mm.
Gewicht | 2,80 gr. |
---|---|
Afmetingen | 20,5 x 20 mm. |
Materiaal | Zilver |
Merk | Rikkoert Huiscollectie |
Bij Zilverkraamcadeau.nl bieden we verschillende graveertechnieken aan: machinaal graveren en handgraveren.
- Machinaal graveren:Machinaal graveren maakt gebruik van een frees die fysiek in het materiaal snijdt. Dit type gravure is geschikt voor diepere en robuustere gravures, waardoor het perfect is voor items die veel worden gebruikt of aan slijtage onderhevig zijn. Machinale gravures hebben een klassieke uitstraling en zijn tastbaar voelbaar.
- Handgraveren:Handgraveren is een ambachtelijke techniek waarbij een vakman met de hand de gravure aanbrengt. Dit geeft een uniek en persoonlijk karakter aan het item, met subtiele variaties die alleen met de hand mogelijk zijn. Handgraveren is ideaal voor exclusieve en waardevolle stukken, zoals sieraden en familie-erfstukken.
Elk van deze technieken heeft zijn eigen voordelen, afhankelijk van wat je zoekt in een gravure. Voor meer advies kun je altijd contact opnemen met onze experts die je graag verder helpen.
Ja, alle producten van Zilver Kraamcadeau worden in onze eigen winkels in Schoonhoven en Lekkerkerk gegraveerd zodat we controle hebben over de kwaliteit en de snelheid van de levering.
Ja, bij Zilverkraamcadeau.nl kunnen we ook logo's, symbolen en afbeeldingen graveren. Dit wordt gedaan met lasergravure en zorgt voor zeer gedetailleerde resultaten. Of het nu gaat om bedrijfslogo's, afbeeldingen, monogrammen, familiewapens of tekeningen, we kunnen het allemaal voor je graveren. Stuur ons eenvoudigweg een jpg-bestand van je logo via e-mail. Hoe groter het bestand, hoe beter de gravure zal zijn. Voor speciale tekens of verdere vragen kun je altijd contact opnemen met onze deskundige graveurs die je graag verder helpen.
Bestellingen met een machinale gravure proberen wij dezelfde dag nog te versturen, mits voor 16:00 besteld, anders worden ze de volgende werkdag verstuurd. Handgravures duren het langst vanwege het ambachtelijke proces. Houdt daarom rekening met een levertijd van 8 tot 10 werkdagen. Op deze manier realiseren wij het mooiste resultaat van dit persoonlijk gemaakte artikel.
Het aantal tekens dat gegraveerd kan worden, hangt af van het specifieke product en de beschikbare ruimte. Gemiddeld kunnen er zo’n 20 tot 30 tekens gegraveerd worden, afhankelijk van de grootte van het artikel.
Gegraveerde artikelen kunnen helaas niet geretourneerd worden, omdat ze speciaal voor jou gepersonaliseerd zijn. Eenmaal voorzien van jouw unieke gravure, kunnen we deze niet meer aan iemand anders verkopen. Mocht onze graveur echter een fout hebben gemaakt, dan kun je het artikel natuurlijk wel retourneren of laten vervangen. We zorgen ervoor dat de fout hersteld wordt, hetzij met een nieuw product of een aangepaste gravure.
Als je aankoop verder goed is, maar bijvoorbeeld niet de juiste maat heeft, kunnen onze vakmensen in het atelier dit vaak voor je aanpassen.
Als je een defect of verkeerd artikel hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. We regelen dan kosteloos een retourzending en sturen je een nieuw exemplaar of vergoeden het aankoopbedrag plus eventuele extra verzendkosten.
Bij vragen of problemen staan we altijd klaar om je zo snel mogelijk te helpen en een passende oplossing te vinden.
Het mesje van een kinderbestekje wordt vaak niet gegraveerd omdat de mesjes vaak een bol heft hebben, waardoor graveren lastig en soms minder mooi wordt. Bovendien zitten er vaak figuurtjes op beide zijden van het mesje, wat betekent dat de gravure hoger geplaatst moet worden dan op andere delen van het bestek. Als je toch graag een gravure op het mesje wilt, kun je dit aangeven in het opmerkingenvak bij je bestelling. We doen dit dan graag op verzoek.
Graveren kan op verschillende plekken, maar dit hangt af van het specifieke product en de technische mogelijkheden. Bespreek je wensen met de klantenservice of laat je vraag achter in het opmerkingenveld bij het personaliseren van je product.
Als je je bestelling voor 16.00 uur plaatst en het artikel is direct beschikbaar, versturen wij je pakket dezelfde dag nog. Je kunt dan je bestelling de volgende dag al in huis verwachten. Producten die op voorraad zijn, zijn te herkennen aan de groene “op voorraad” tekst. Als het product niet op voorraad is, staat de verwachte levertijd aangegeven.
Let op! Voor gepersonaliseerde producten geldt een aangepaste levertijd. Bestellingen met een machinale gravure proberen wij dezelfde dag nog te versturen, mits voor 16:00 besteld, anders worden ze de volgende werkdag verstuurd. Handgravures duren het langst vanwege het ambachtelijke proces. Houdt daarom rekening met een levertijd van 8 tot 10 werkdagen. Op deze manier realiseren wij het mooiste resultaat van dit persoonlijk gemaakte artikel.
Je kunt je bestelling op Zilver Kraamcadeau op diverse manieren laten bezorgen in Nederland. Bestellingen die voor 15.00 uur worden afgerond, worden dezelfde dag nog verzonden.
Bezorgmethode | Kosten |
---|---|
Bezorgen per PostNL | Boven de 50,- gratis, anders 4,95 |
Ophalen in Rikkoert-winkel | Gratis |
Ophalen PostNL pakketpunt | 4,95 |
Avondbezorging PostNL | 4,95 |
Bestelling op afspraak
Wil je je pakket op een specifiek moment en locatie laten bezorgen? Via PostNL kunnen wij een bezorging op afspraak regelen, zodat je precies op het gewenste moment je pakket ontvangt. Een bezorging op afspraak via PostNL kost 7,95.
Ja, je kunt je product binnen 30 dagen retourneren, mits het onbeschadigd is en niet gepersonaliseerd (zoals gegraveerde items). Retourneren kan zowel gratis in de winkel als via een PostNL pakketpunt. Bekijk voor alle details en voorwaarden onze klantenservicepagina over retourneren.
Veel vragen kun je vinden op onze klantenservicepagina, maar mocht je er niet uitkomen, dan kan je ons altijd bellen of mailen via de contactpagina.